пʼятницю, 2 червня 2017 р.

Практкум учителів початкових класів


     Вчителі початкових класів з цікавістю взяли участь у виконанні завдань під час проведення практикуму «Формування читацької компетентності молодшого школяра», який відбувся 25 травня 2017 року.
   Морська Я.Ф., методист ОКІППО наголосила, що навчити дитину любити книжку, сприймати її як життєдайне джерело пізнання світу, сформувати у свідомості учня розуміння цінності читання, прищепити потяг до нього – першочергове завдання вчителя початкових класів. 


 
   Про особливу роль у формуванні читацької компетентності молодших школярів уроків позакласного читання, роботи з дитячою книжкою, на яких формуються навички самостійної роботи з книжкою, збагачується особистий читацький досвід дітей, формуються їхні читацькі інтереси, говорила співавтор підручника «Літературне читання, 4 клас» Романюк Н.З., вчитель-методист Великобірківської ЗОШ І-ІІІст.-гімназія ім.Степана Балея Тернопільського р-ну.
   Учителька Буцнівської ЗОШ І-ІІІст. Тернопільського району Забояк Г.М. відмітила, що у сучасному літературному просторі ефективне навчання є результатом активної взаємодії всіх учасників навчального процесу. Цієї мети можна досягти шляхом використання методів активного навчання. Вона провела з учасниками практикуму ряд інтерактивних вправ до різних за жанром творів літературного читання («Мозаїка», «Дерево мудрості», «Вісім накидок мислення» та інші).
   
Про те, як організувати діяльність учнів на уроці літературного читання, щоб підтримати у них інтерес до читання, розповіла Заброцька С.Г., вчитель-методист Тернопільської ЗОШ І-ІІІст. з поглибленим вивченням іноземної мови. Учителька продемонструвала цікаві прийоми, які допомагають краще зрозуміти і запам’ятати зміст твору.
   Онищук Т.П., вчитель-методист ЗОШ І-ІІІст. №15 м. Тернополя, презентувала буктрейлери, які вона створює разом з учнями. Основне завдання буктрейлерів - яскраво і образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання. Тетяна Петрівна показала, як створити буктрейлер.
    Як підсумок роботи практикуму його учасникам було запропоновано методичні рекомендації щодо проведення уроків літературного читання.

Матеріали практикуму можна переглянути і завантажити тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар