
Теоретичні аспекти тренінгу охарактеризувала Городецька О.В., викладач кафедри менеджменту і методології освіти, кандидат педагогічних наук.
Про особливості тренінгу, його
мету, завдання, відмінність від традиційної форми навчання, структуру розповіла
методист інституту Морська Я.Ф. Вона провела вступну частину, ряд вправ,
організувала роботу груп.
Педагогічні інновації за допомогою мультимедійних засобів та використання активних методів групової роботи розкрили Волкова О.Ю., вчитель ТСЗОШ №28 («Науково-методичний проект «Інтелект України»), Кордуба Н.Я., вчитель-методист ТЗОШ Іст. з вивченням основ економіки («Біоадекватна технологія розвитку творчого мислення молодших школярів»), Богайчук Р.В., вчитель-методист ТСЗОШ №24 («Використання елементів ТРВЗ (теорія розв’язку винахідницьких задач у початкових класах»), Галущак І.Я., вчитель Завалівської ЗОШ І-ІІІст.Підгаєцького району («Використання засобів хмарних технологій на уроках у початкових класах»), Козуб Л.П., вчитель Підволочиської гімназії ім.І.Франка («Використання нових технологій («письмо для себе», «рафтинг») на уроках української мови»), Крижанівська О.І., вчитель-методист Буцнівської ЗОШ І-ІІІст. Тернопільського
району («Диференційовані творчі завдання в роботі над задачею»), Гордіюк Н.М., методист ТКМЦ («Методика проведення інтерактивного уроку»).
В ході проведення тренінгу
вчителі обмінялись професійним досвідом, цікавими ідеями, продемонстрували власне
бачення і дали оцінку сучасним педагогічним
інноваціям.
Тепла, щира і надзвичайно
позитивна атмосфера, яка панувала під час проведення тренінгу, сприяла
розв’язанню поставлених завдань на високому професійному рівні, про що свідчать відгуки всіх учасників (27), які вони
висловили наприкінці заняття.
Немає коментарів:
Дописати коментар