Засідання обласної Школи молодого вчителя початкових класів на тему «Інтеграція навчального процесу як чинник
розвитку пізнавальної активності учнів» відбулося 02 листопада 2016 року в Тернопільській класичній гімназії.
На теоретичних аспектах
удосконалення системи освіти у початковій школі через інтегроване навчання
закцентувала увагу слухачів Городецька О.В., викладач кафедри
менеджменту і методології освіти ТОКІППО, канд.пед.наук.
Про
інтегровані форми організації навчання, способи інтеграції змісту початкового
навчання, особливості планування і проведення інтегрованих уроків, їх структуру
говорили Морська Я.Ф., методист ТОКІППО, Гордіюк Н.М., методист ТКМЦ.
У творчій
лабораторії вчителя-методиста Швидкої Оксани Петрівни молоді вчителі
переглянули відео інтегрованого уроку з природознавства, навчання грамоти і
трудового навчання, обговорили його, користуючись алгоритмом аналізу
інтегрованого уроку.
Жваво проходило заняття в групах. Присутні
підбирали завдання для інтегрованих уроків відповідно
до запропонованих тем і класів.
Підсумовуючи, учасники
засідання відзначили, що на зміну урокам, на яких традиційно переважає вивчення
теоретичного матеріалу, слід проводити компетентнісно орієнтовані, що мають на
меті практичну спрямованість навчання і сприяють цілісному сприйняттю
навчального матеріалу. Допоможуть це здійснити інтегровані уроки.
Немає коментарів:
Дописати коментар